wtorek, 23 października 2012

MY PONCHO

Witajcie

W prawdzie nie miałam w planie zdjęć, ale pomyślałam, że może  nieprędko być okazja do jego ubrania więc pokaże Wam wczorajsze zdjęcia. Do zestawu wykorzystałam szare poncho, które  zestawiłam z rurkami i kowbojkami.
Cieszę się, że poncho ma swój czas w tym roku, bo kupiłam je już zeszłej jesieni i cały poprzedni sezon przeleżało w szafie. Dopiero teraz jakoś się do niego przekonałam i je polubiłam. Ale jak to mówią lepiej późno niż później ;)

duża buźka na ten deszczowy dzień 





Poncho - New look
Spodnie/rurki - H&M
Broszka - H&M
Torebka, Buty - Allegro
Zegarek - Casio Baby G


11 komentarzy:

  1. Love the poncho!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely poncho, beautiful! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poncho jest cudne, z kwiatuszkiem jeszcze ładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look great. So nice style. I like the burgundy jeans. Wow. Nice blog.

    http://fashiondenis.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor spodni i bardzo stylowe poncho :) w sam raz na takie zimne dni jak dzisiaj!

    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych ;)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    c.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne buciki:)))stylizacje, ktore tworzysz sa bardzo w moim guscie:)
    obserwuje i pozdrawiam cieplutko:)
    zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje;) torebka jest również świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zestawienia! Poncho + kowbojki= bomba... i jeszcze ten słodki kwiatek... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...