poniedziałek, 4 marca 2013

DENKO CZY JUŻ DNO??

Hej

Dzisiaj przychodzę do Was z projektem denko :) Nie umieszczam tych postów w regularnych odstępach czasu tylko jak uzbiera mi się kilka zużytych opakowań po produktach. Dzisiaj będzie kilka hitów i kitów. Zobaczcie same co mi się zużyło w ostatnim czasie :)

JEŚLI MACIE OCHOTĘ WYGRAĆ BON NA BUTY ZAPRASZAM 
NA KONKURS ===> TU



Tusz do rzęs Super Full od Avon - Stały bywalec u mnie w kosmetyczce, jestem z niego bardzo zadowolona. Świetnie pogrubia, wydłuża i rozczesuje rzęsy, jak dla mnie HIT, na pewno będę go zamawiać. 

Błyszczyk powiększający usta od Avon kolor pink puder - cóż błyszczyk jak błyszczyk. Z efektów jakie obiecuje producent tylko mrowienie na ustach zauważyłam. Bardzo fajny kolor, ale następnym razem zamówię jakiś inny błyszczyk


Płatki kosmetyczne Cleanic - jestem im wierna od kilku lat, i tak pozostanie. Próbowałam innych, ale mi nie odpowiadały :( Szkoda tylko, że coraz częściej zdarza im się rozdwajać


Żel pod prysznic Avon senses - Bardzo lubię te żele. Fajnie się pienią i przy użyciu siatkowej myjki są bardzo wydajne :) Na pewno będę zamawiać tylko inny zapach bo ten okazał się za ciężki :) 


Płyn do kąpieli o zapachu zielonego jabłka od Avon - Bardzo wydajny, fajnie się pieni i super pachnie :) kupuję go dla dzieci, nie wywołuje u nich podrażnień czy przesuszenia skóry a wychodzi taniej niż kosmetyki dziecięce, więc będę zamawiać


Próbka perfum - Chanel Chance - fajny zapach, ale do moich ulubieńców nie należy, pewnie nie kupię pełno wymiarowej wersji


Chusteczki nawilżane Pampers. Przy córci używałam dzidziusia, ale u syna tylko te wchodzą w grę. Fajne oferty cenowe ma na nie Selgros wtedy zawsze robimy zapasy. Choć mam nadzieję, że wkrótce wyjdziemy z pieluch i nie będą potrzebne :)


Lactacyd - Emulsja do higieny intymnej - dla mnie nr 1 od kilku lat, pozostanę jej wierna

Regenerujący krem na noc Avon Solusions - fajna lekka formuła, nie pozostawia tłustej powłoki na skórze, bardzo dobrze nawilża i jest wydajny. Jednak następnym razem zamówię coś przeciwzmarszczkowego, bo ww krem ma słabe działanie na zmarszczki :)

Na pierwszym zdjęciu widać też dwie buteleczki po olejku do włosów Orifluido ===> więcej na jego temat pisałam TU KLIK

pozdrawiam Was cieplutko  

14 komentarzy:

  1. Mnie się kończy krem do twarzy ale na szczęście kupiłam już jakiś czas temu :) teraz tylko muszę kupić puder bo zużyłam do zera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam dwa produkty i podzielam zdanie co do Lactacydu i płatków - za bardzo się rozdwajają. Lepiej mi służą te z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten jabłkowy żel jest cudowny *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny błyszczyk, chyba sobie taki zamówię ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu mam ciężki czas:( Postaram się wkrótce pokazac,ale trudno mi powiedziec kiedy:(
    Dziękuję Ci Kochana za pamięc ;*
    Pozdrawiam serdecznie .

    Bardzo ciekawy post :*

    OdpowiedzUsuń
  7. z tych produktów miałam tylko płatki i płyn do higieny intymnej i są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam chusteczek Pampers Sensitive do dupci mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co do Chanel Chance - mam pełnowymiarowy i cholernie żałuję, że nie mam tego jak wykorzystać, ale zapach jest tragicznie mocny...

    OdpowiedzUsuń
  10. też używam tych płatków i faktycznie od pewnego czasu zauważyłam, ze się rozdwajają, ale i tak je lubię! zapraszam do siebie na www.2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. super post !

    Pozdrawiam, modefriends

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego produktu nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wypróbować któryś z tych żeli, jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez bardzo lubilam zamawiac z avonu ale odkad mieszkam za granica nie mam do nich dostepu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...