niedziela, 9 lutego 2014

NIEDZIELNE ZAKUPY W SH BIGA...

Nie pamiętam kiedy ostatnio robiłam zakupy w stacjonarnym second handzie... Odkąd mam dzieci zwykle kupuję rzeczy przez internet i są to rzeczy zarówno nowe jak i używane. Dzisiaj po dobrych kilku latach wybrałam się do SH. Padło na Sklep BIGA. Była to moja pierwsza wizyta w sklepie tej sieci i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) Poniżej kilka zdjęć moich "zdobyczy" oraz pierwsza stylizacja z ich udziałem, która bierze udział w konkursie organizowanym przez sklep :)

pozdrawiam i miłego wieczoru życzę







www.bigastyl.pl

 
www.bigastyl.pl


 

13 komentarzy:

  1. bardzo dobra stylizację, na pewno wygrasz! Trzymam kciuki :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszać, ale bardzo bym chciała :)

      Usuń
  2. Wow, ile zakupów!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O świetne zdobycze, a stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale się obłowiłaś :) Świetne rzeczy upolowałaś, pierścionek cudownyyyy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne łupy, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no prosze ile zakupów :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile świetnych rzeczy, bardzo ładna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szary z kroplą różu - świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy świetne. Na pewno jesteś mega zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...