środa, 24 września 2014

GADŻET NIEZBĘDNY W KAŻDEJ DAMSKIEJ TOREBCE

Torebka damska dla niektórych zagadka nieodgadniona głównie z uwagi na fakt jej pojemności. Czasem sama się dziwię jak te wszystkie rzeczy są w stanie pomieścić się w jednej torebce. Zawsze przepakowując się z jednej torebki do drugiej zastanawiam się czy wszystko jest mi na pewno potrzebne, ale okazuje się że nie ma elementów, które można byłoby wykluczyć poza starymi paragonami ;) Właśnie z uwagi na niezliczoną ilość niezbędnych elementów cenię sobie kompaktowe gadżety, które zajmują mniej miejsca niż w standardowym wydaniu a do tego zazwyczaj fajnie wyglądają. Dzisiaj będzie o kompaktowej szczoteczce do zębów  SLIMSONIC.


Podstawowe zalety szczoteczki SLIMSONIC podane przez producenta to:
  • bardzo dokładnie czyści zęby i dziąsła dzięki zastosowaniu technologii sonicznej emitującej 22 tysiące ruchów na minutę;
  • prosta w obsłudze – posiada tylko jeden przycisk;
  • praktyczna i wygodna – poręczne etui zmieści się w każdej, nawet małej torebce i kieszeni;
  • ekonomiczna – działa na baterie AAA, atrakcyjne ceny końcówek wymiennych;
  • modna i stylowa – do wyboru ponad 20 wzorów i kolorów – możesz się wyróżnić!

Testując tą szczoteczkę faktycznie widać różnicę w efektywności czyszczenia, jestem z niej bardzo zadowolona :) Mam problemy z płytką nazębną a szczoteczka daje radę :)

Po za tym uwagę moją przykuła szeroka gama wzorów. Wszystkie modele znajdziecie TU KLIK.
Uwielbiam takie stylowe gadżety ;)



No i wielki plus za wielkość. Szczoteczka jest niewiele większa od tuszu do rzęs, więc idealnie nadaje się do codziennego użytku, gdy chcemy mieć ją przy sobie w pracy szkole czy na imprezie.






Szczoteczkę możecie zakupić TU KLIK SKLEP w cenie 69 zł lub w innych punktach, których pełny wykaz znajdziecie TU KLIK.

W zestawie wraz z szczoteczką otrzymacie zapasową końcówkę oraz baterię. Dodatkowo podając nazwę mojego bloga otrzymacie 3% rabat :) Zachęcam do zakupu szczoteczka warta polecenia :)  
 





18 komentarzy:

  1. Praktyczna i przydatna ta szczoteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny design i małe rozmiary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tego jeszcze kompaktowa umywalka i kompaktowym kibelek! Koniecznie! Tia, na pewno wszystkie potrzebujecie szczotki do zębów na imprezie, w szkole, w klubie i na randce w lesie... za marne 69 zł, ale KOMPAKTOWA!!!!!!!! Ja jakaś niedzisiejsza chyba jestem, bo mnie wystarcza w pracy zwykła, niekompaktowa normalna szczotka za ok. 8 złotych polskich, która sobie leży na stałe w szufladzie w biurku. I nie muszę jej codziennie w torebce nosić. I pastę też mam. I używam. A zęby mam zadbane bez używania takich wynalazków na pokaz. W mojej torebce to gadżet zbędny. Ela

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne są :) ja mam tą w usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten wzór, mój ulubiony! Obserwuje :*
    www.aleksandra-r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna szczoteczka :) panterkowa najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis! :) obserwuje:)
    http://lottaperamore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta szczoteczka, ale czy jest głośna?

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dużo wzorów do wyboru,chyba miałabym problem jaką wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, rzecz to bardzo przydatna, a jak ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, rzeczywiście fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dość ciekawa :)
    zapraszam do siebie! :) http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...