środa, 3 września 2014

I LOVE MJ

Wakacje w sensie wyjazdowym w tym roku były u nas krótkie, kilkudniowe. Oczywiście bardzo się cieszymy, że choć na chwilę udało nam się wyjechać. Teraz od września stawiamy czoło nowym wyzwaniom. Młody pierwszy rok w przedszkolu, córa druga klasa. Staram się od nowa poukładać codzienność, ale ciągle wydaje mi się że doba jest za krótka :/ Jak żyć ja się pytam? Odkąd wróciliśmy mam nieodparte wrażenie, że nie robię nic innego tylko bez przerwy piorę i prasuję a kosz ciągle pełny :( No nic muszę nad organizacją popracować :) Dzisiejsza stylizacja to typowy zwyklak. T-shirt nawiązujący do mojego idola niezmiennie od lat Michael Jackson króluje :) w połączeniu z niebieskimi rurkami, swetrem waterfall i najwygodniejszymi butami na świecie tworzy idealny zestaw na co dzień. A Wy co o nim sądzicie?










Koszulka - MJ - Allegro
Spodnie - C&A
Sweter - 
Buty - Nike
Torebka - nadmorski bazarek

10 komentarzy:

  1. super spodnie i fajna koszulka, ale sweterek coś mi nie pasuje.

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor spodni, przydałyby się w mojej szafie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka swietna, MJ-a uwielbiam tez...:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweter, bardzo lubię ten typ:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ja mam to samo wrażenie odnośnie powyjazdowego prania i prasowania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny masz ten sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze blade, niesamowity jest kolor tych spodni ;-). Też chcę takie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sweterek, świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...