niedziela, 21 września 2014

OSTATNIE CHWILE LATA

Tegoroczne lato odchodzi pomału do przeszłości. Ja dzisiaj w związku z tym wspominam tegoroczne bardzo krótkie i bardzo udane wakacje nad morzem. Zdjęć z tego wyjazdu było na blogu mało, bo panujące nad Bałtykiem temperatury zachęcały bardziej do ubierania na cebulkę niż do komponowania stylizacji ;)  Mimo wszystko z wielkim sentymentem wspominam te chwile. Z drugiej strony bardzo liczę, że przewidywania co do tegorocznej zimy się nie sprawdzą i że nie powitamy śniegu już w październiku. Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo liczę na ciepłą i prawie bezśnieżną zimą taką jak w zeszłym roku. A jak to będzie to się przekonamy :)
Kończąc zapraszam Was już dziś na kolejny post a w nim o gadżecie, który wg mnie każda z nas chciałaby mieć w swojej torebce ;)

Pozdrawiam serdecznie życząc miłej niedzieli







11 komentarzy:

  1. piekna pogoda u Ciebie na zdjeciach, slicznie wygladasz:)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie czerni z różem to bardzo dobre połączenie :) Mogłaby ta pogoda jeszcze trwać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie różu i czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz, super połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz ; ) Piękne zdjęcia , no to czekam na post ♥ Obserwuje ; ) Polajkowałam fanpage : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Już tęsknię za pogodą z Twoich zdjęć. Piękna sukienka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ostry kolor do czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli juz roz - to z czernia! Pieknie wygladasz Asiu...
    A lato u mnie juz chyba rzeczywiscie odeczlo..:( od kilku dni pada deszcz...
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety ostatnie , chodź w tym roku i tak było łaskawe . Nawet bardzo jak na swoje humory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...