wtorek, 9 września 2014

STYLIZACJE DLA BIGA STYL

Mimo dość ciepłych ostatnich dni coraz bardziej czuć zbliżającą się jesień. Pomału zbliża się czas zmiany ubrań w szafie na te cieplejsze. Nie wiem jak wy ale ja praktykuję sezonową wymianę ubrań w szafie. Nie oznacza to, że co sezon kupuję nowe ubrania tak dobrze to nie ma, ale w sezonie letnim ciepłe ubrania pakuję i wynoszę do mniej używanej szafy i to samo tyle, że w odwrotnym kierunku w sezonie zimowym. Również buty co sezon podlegają takiej przeprowadzce ;) Dzięki takim przesunięciom mogę po zakończeniu sezonu ocenić, których rzeczy nie używam i powinnam oddać w dobre ręce :) A Wy jak organizujecie swoją szafę?

Jak wiecie od kilku miesięcy jestem stylistką jednego ze sklepów sieci Biga. W niedzielę znowu kompletowałam zestawy na miesiąc wrzesień. Moje propozycje znajdziecie poniżej. Ciekawa jestem jak Wam się podobają :)






Na Fan Pagu trwa rozdanie zapraszam do udziału=====> KLIK

A do wygrania taki zestaw



5 komentarzy:

  1. swietne zestawy , w moim mieście stylizacje w BIga są.. koszmarne ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana sezonu u mnie mniej więcej podobnie ;) najbardziej nie lubię przejścia z lata na jesień ... zimę .Ciepłolubna jestem w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej sieci można znaleźć naprawdę dużo fajnych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje, ale nie wpasowałyby się na grilla, a szukam takich inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...